Den här muskeln behövde jag inte träna för.....

2011-07-04 | 00:44:50
jag fick snarare jobba hårdare för :-).

Velat länge köpa en Harley igen efter att valt att satsa allt på familjen.
Nu när boendet är stabilt så slog jag till på en V-rod Muscle.
Mikaela och jag har gnagt på hur vi vill åka hoj.
Hon brukar ta hennes mammas V-rod och det kommer bli kull att åka på varsin.
Det dröjde inte länge innan jag hitta en massa roligt för att bygga om den...
Det är bara öka arbetstakten för det kommer kosta ;-).

Roligt och spännande kommer det bli ...

vrooom vrooom...

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Grant me the serenity to accept the things I cannot change

Courage to change the things I can

And wisdow to know the difference

(Nej jag har inte alkoholproblem, men texten betyder så mycket mer ;) )