Det blev några små "tigrar"....

2011-07-13 | 21:33:53
Jag var tvungen att ta en paus i mitt bloggande.
Familjen behövde min tid och det skulle prioriteras.
Tänkte blogga lite då och då och inte bara skriva för att skriva.

Barnen ville länge ha katter, så det blev två stycken.
Japp fiskarna är totalt ignorerade.
Den ända som bryr sig lite om dem är mamma.
Hon får ta med sig dem på flyget då hon åker till Cypern hehehe.

Har ni något att deklarera?

Ja ett akvarium med fiskar i ;-).

Hur som helst så har vi lyckats hitta världens goaste katter.
13 veckor och går bara till kattlådan och gör sitt, de är fruktansvärt sociala och älskar varandra.
Jag är glad att jag valde att köpa båda.

Mjaouuuuu

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Grant me the serenity to accept the things I cannot change

Courage to change the things I can

And wisdow to know the difference

(Nej jag har inte alkoholproblem, men texten betyder så mycket mer ;) )