Alltid lika spännande och hämta barnen från dagis...

2011-06-14 | 20:04:09
De ska alltid gömma sig så fort de ser mig, och jag hinner ofta inte se vart de tar vägen....
Altid lika spännande ... hehehe

Väl hemma skulle de leka på moppen en stund.
Det var tur att den inte går igång för att den stått länge...
När jag lyssnade på dem så la jag märke till vilken fantastisk fantasi de har.
Alla knapparna på moppen fick en massa roliga funktioner :-).


Efter allt roligt var det utan tveka ett bad ett måste.
Blev sugen själv ett tag....

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Grant me the serenity to accept the things I cannot change

Courage to change the things I can

And wisdow to know the difference

(Nej jag har inte alkoholproblem, men texten betyder så mycket mer ;) )