Då var jag på väg... Ska på teater på söde...

2011-06-09 | 18:13:56

img_0070 (MMS)

Då var jag på väg... Ska på teater på söder med Mikaela och Company. En kollega är med i en pjäs och bjudit in oss. Det kan bli kul :-). Idag var det "onda ögat" på mig och där jag kommer ifrån ringer vi in de stora kanonerna ;-). Mamma ringde min mormor som har en gammal väninna som kan ta bort sånt. Vad får mig tro på det??? Min tvättmaskin gick sönder, en Ganska ny Miele. Pumpen till firrarna gick sönder och kunde inte få tag på dammsugarpåsar till min centraldammsugare som vart full.  What the F...... LOL !!! Hoppas din strykjärn gå sönder du som "lagt "onda ögat på mig ;-) . Haha


Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Grant me the serenity to accept the things I cannot change

Courage to change the things I can

And wisdow to know the difference

(Nej jag har inte alkoholproblem, men texten betyder så mycket mer ;) )