Det var ett bra arbetspass.....

2011-06-04 | 14:16:27
Just då tänkte jag att jag måste lära mig och tacka nej till extra jobb.
Fick börja redan klockan 20:00 och allt som behövdes göras blev halvdant.
Men när Louis ber om hjälp med sina "hundögon" så är det svårt att säga nej.
Ska spela på lotto tänkte jag, borde sluta jobba ;-).

Men tiden gick fortare än vad jag trodde och snart hade jag Mikaela och Louis på plats.
Här höll båda på "go nuts" ;-).
Jag hoppas ni förstår vad jag menar hehe....


Vi hade en toppen kväll, fantastiska gäster och i stort sätt inte en ända tjafs.
DJ var på toppen humör och spelade en massa klassiker.
När Jon Bon Jovi`s livin on a prayer spelas så får jag fnatt och sjunger refrängen högt bland gästerna
och i samband med det så smittar det av sig.
Plötsligt så har vi ett viss antal gäster som sjunger med mig och Mikaela hehehe.
Som vanligt så förgyllde min sidekick min kväll med hennes närvaro.
Vi var på topphumör och det var ett Grymt arbetspass :-).


När passet var slut så skulle en vara kvar ett litet tag till, så jag skickade hem Mikaela.
Jag skulle sen in till Hell´s för att träffa Kristin som firade sin födelsedag.

Väl inne var vackra tjejerna Kristin och Bojana där med Kristins bror ....
Jag skäms lite för jag har glömt hans namn.
Han var en riktig trevlig kille, Kristin presenterade oss för varandra och det kändes bara helt naturligt att
prata på.
Alltså det här är strax innan 04 och de här människorna har festat ett längre tag.
De var bara supergoda, supertrevliga och hade full koll på sig själva.
Det värmde att se!
Det kändes som om jag var bjuden hemma hos någon av dem och inte på Hell´s.

Ja det var riktigt trevligt att träffa dem och umgås en liten stund.

Sen var det dax att åka hem till mina älsklingar :-)

Hehe, de hade lagts sig i min mammas säng.
Min mamma var vaken när jag kom hem och jag tog med mig Isabella för att kissa
och lägga henne i min säng.

Det ultimata avslutet på "dagen" blev när jag gick och la mig bredvid Isabella och hon vände sig om och la sin arm över min hals och kramade mig.
Där låg man och mådde super :-).




Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Grant me the serenity to accept the things I cannot change

Courage to change the things I can

And wisdow to know the difference

(Nej jag har inte alkoholproblem, men texten betyder så mycket mer ;) )