Familjen kom först i helgen.....

2011-06-28 | 02:34:43

Tog ledigt fredag och lördag och vi åkte alla ut till Heron City.
Där fick barnen leka runt innan vi skulle på bio.
Här ville jag bara krama och pussa på min lilla ministjärna :-).
Hon bara sjöng och sjöng en massa gulliga sång och visor att jag bara smälte :-).
Vill inte att de någonsin skall bli vuxna :-).

Mamma var så glad, hon hade inte varit på bio på över 15 år.
Hon har nu gått ner till 96 kg :-)
Hon tappar i snitt 2 kg i veckan.
Hon är min egen "extreme makeover projekt" och det kommer bli kul när jag ska skicka tillbaka henne.
Hon fick gå och köpa nya kläder och färga håret dagen efter.
Det känns riktigt bra att kunna göra det här för mamma.
Men man kan inte hjälpa någon om den inte vill och hon har verkligen tagit detta på alvar efter att hon förlorat sin väninna på grund av just övervikt.

Jag är stolt över henne :-).

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Grant me the serenity to accept the things I cannot change

Courage to change the things I can

And wisdow to know the difference

(Nej jag har inte alkoholproblem, men texten betyder så mycket mer ;) )