Go nuts with kettlebells...

2011-06-15 | 13:52:42
Körde ett hårt pass med "juggemaffian" ;-).
Grymma Gabriel som är orsaken till min blogg.
Man känner sig som en dvärg bredvid honom.
Hans bror är likadan.
Vad får de för käk egentligen????

Se hans bilder HÄR
Som en riktig jugge så "robbade" han mig på all mina bilder som vi tog på gymmet.
Typiskt juggar, hahaha.

Istället för att kopiera dem så klippte han ut filerna till sin dator.
Så ni får vänta på mer bilder från träningen tills jag "robbat" tillbaka dem ;-).
Gabriel är en nyskild go kille trots sin storlek som kämpar för sina barns bästa...


Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Grant me the serenity to accept the things I cannot change

Courage to change the things I can

And wisdow to know the difference

(Nej jag har inte alkoholproblem, men texten betyder så mycket mer ;) )