Hehehe, min dotter var lite väl trött :-).

2011-06-01 | 16:56:18
Jag brukar alltid väcka barnen innan jag skall lägga mig, det för att de skall lära sig gå på toaletten själva sen.
Jag brukar bära dem till toaletten men den här gången tänkte jag prova en ny metod.
Jag skulle väcka min äldsta och låta henne gå själv till toaletten.
Jag gjorde det och försökte få henne att gå själv medans jag försökte komma åt min yngsta.
När jag vänder mig om så står dörren till elrummet öppen och där står min äldsta med pjamasen nere.
Haha, hon stod där förvirrad och letade efter toalettstolen :-).
Det var en härlig skratt innan läggdags :-).

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Grant me the serenity to accept the things I cannot change

Courage to change the things I can

And wisdow to know the difference

(Nej jag har inte alkoholproblem, men texten betyder så mycket mer ;) )