Ja jag gillar Kesella......

2011-06-15 | 20:39:15
Jag vet inte vad det var , men kassörskan vart lite irriterad hahaha..
Köpte lite frysta jordgubbar och andra bär som jag ska ha i min underbara , smarriga kesella :-).
Jag säger det gott folk, Kesella och jordnötssmör är "träningsgudens" gåva till människan ;-).
I AM LOVING IT
Som man säger på "macDonaldslianska" .....;-)

Kommentarer;
milena malmros

hahha jag missbrukar med kesella :P

2011-06-15 kl. 23:33:48
http://milenamalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Grant me the serenity to accept the things I cannot change

Courage to change the things I can

And wisdow to know the difference

(Nej jag har inte alkoholproblem, men texten betyder så mycket mer ;) )