Kör hårt med renovering.....

2011-06-10 | 16:20:13
Så här såg det ut på baksidan, det ända som fattades var lejon, apor och annat från savannen :-).

Skönt, nu är det rensat...
Bort med gamla förrådet också....
Nu skall det bli trall över hela med stora krukor med fina växter och annat fint....
Nytt tak på balkongen och kanske senare ett uterum.




Framsidan ska bli mysigare och roligare att vara på...
Bord med stolar, krukor och annat ska göra det trevligare att sitta där..
Bort med det gamla, ny trall och en fin farstukvist med möjlighet att sitta i.
Carporten skall målas om och fräschas upp..

Varför allt detta?
Fundera på att sälja och köpa nytt och då kommer jag få ut mer vid försäljning.
Väljer jag att behålla det så kommer det vara en trevligare miljö för mig och barnen.

När det är klart skall en del målning och lite annat göra det fint inne också.
Mina prinsessor skall få sitt rosa rum som de borde fått tidigare men som jag var i mot av någon dum anledning.

Så nu är det bara jobba hårdare för att finansiera allt detta..
Det är bara att prostu......mer ;-)
Hipp hipp hor......


Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Grant me the serenity to accept the things I cannot change

Courage to change the things I can

And wisdow to know the difference

(Nej jag har inte alkoholproblem, men texten betyder så mycket mer ;) )