Mitt kostschema......

2011-06-14 | 20:51:37
Det här brukar jag föredra som frukost och mellanmål.
Det är så enkelt och jag är inte känd för att vara någon kräsen finsmakare tyvärr ;-).
Vilket inte är alltid till en fördel när man har folk som vill använda mer av sina smaklökar och fantasi hehehe....

Jag tog alternativ 2 på bilden som frukost men bytte ut kesellan mot 150 gram magert smörgåspålägg för mellanmålet (kalkon blev det).

Lunch:
300 gram kyckling
100 gram fetaost
1dl matvete (okokt)
och sallad

Mellanmål:

250 gram kesella med funlight (jag älskar det)
1 matsked jordnötssmör (jag älskar der mer :-))

Middag:

300 gram kyckling
100 gram fetaost
1dl matvete (okokt)
och sallad
Japp ingen fantasi eller ork att fixa något annat ;-)

Mellanmål:

250 gram minikeso med lite cocos
1 matsked jordnötssmör, tjohoooooo skulle utan problem ta två.
Fattar inte att jag inte handlade sånt förut...

När det gäller dessa måltider få man känna efter lite.
Man kan behöva dra ner lite på lunch och middag då man är mindre aktiv.
Jag har varit tvungen och  ha en paus på min träning på två veckor på grund av det ena efter det andra...
Ja ONDA ÖGAT gott folk, ONDA ÖGAT....
Min tvättmaskin hade gått sönder som jag sa tidigare.
Reparatören kommer, skruvar av ena skruven från dosan där sladden går in och maskinen är fullt frisk...
Vaaaaadddd i HÄ.......
Ja ursäkta!!
Men allvarligt!!
Då var den lite lös där inne efter 4 år och maskinen hade inte rört sig på något sätt.
Och då säger ni "var glad över det, det kunde vara kostsamt"
Men det var det det var..
Killen tog 1000 kr för att komma, hitta och fixa felet på 5 min.
Inte konstigt att man blir kriminell....
;-)


Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Grant me the serenity to accept the things I cannot change

Courage to change the things I can

And wisdow to know the difference

(Nej jag har inte alkoholproblem, men texten betyder så mycket mer ;) )