Så var det dax för lite nytta

2011-06-06 | 13:32:58
Lät barnen bada ett tag medans jag........

gjorde rent toalett....

Handfat.....

och så sist men inte minst, duschen.
Grekiskt ishockey i högsta grad.
Min far var väldigt noga att lära ut det till mig.
Så fort jag var ledig från skolan så var det bara att ta på sig "hjälmen"....;-)
Kommer ihåg en dag då vi skurade golven inne hos Porsche center.
Medans hans anställda passade på och dreglade på bilarna så fick jag skura toaletter ...
Haha pappa var alltid stenhård.
Det var värre att vara chefens son än anställd hos oss ...hehehe

Det är jag glad för idag, för när allt försvann efter en rad misstag,  fick jag stå på  egna ben och bara göra allt min far tvingade mig göra tidigare.
Det var nästan som min far visste att en dag skulle den goda tiden vara över..


Så var det klart..
Barnen luktar gott och är uppklädda för vår besök hos vår gode familjevän Christer.
Han har i många år varit vår läkare och tagit hand om oss vid behov.
Mer följer.....
Jaja, jag behöver lära mig mer om hur man klär upp barnen ;-)...


Kommentarer;
Κασσάνδρα

Χαχαχα grekiskt ishockey, καλό! :D

Κουκλίτσες οι κόρες σου Μίλτο! Να τις χέρεσαι!

Και μήν ανησυχεις, τα πας μια χαρά με το ντύσιμο, πριγγιπέσες και οι δύο! :)



2011-06-07 kl. 12:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Grant me the serenity to accept the things I cannot change

Courage to change the things I can

And wisdow to know the difference

(Nej jag har inte alkoholproblem, men texten betyder så mycket mer ;) )