Snart är det slut på det roliga

2011-06-05 | 15:13:11
På måndag ska det börjas ätas nyttigt inom stenhårda "ramar".
Jag har bestämt mig att magruterna skall fram.
Så innan dess har jag och Mikaela bara svullat till 100%.
Jag åkte hela vägen till Vallentuna för att köpa stenugnsbakad pizza från Kristorante som ägs av en jaktkamrat.

Det vart frutti dimare med kalamares, stora räckor, musslor, färsk persilja och citron.

Såååå gooott!!!


Det här har varit vår huvud godis på jobbet, kunde inte sluta äta :-).
Snacka om sura vakter ;-).
Vi har bara tryckt i oss de senaste fyra dagarna med godis, nötter (we go nuts som jag brukar säga :-)), och en massa annat onyttigt gott.
Utegården på V visade sig vara riktigt nice.
Var uppe och tog mig en titt innan hemgång, inte konstigt att det var knökfullt under kvällen / natten.



Försökte göra något ........ med barnens hår :-)
Tyvärr inte lika duktig som deras mamma, men jag lär mig :-)


Sen var vi iväg och köpte nya hjälmar och en varsin Sparkcyckel.
Bella fick en likadan som Savina men hon ska nog öva lite på den gamla först innan hon får använda den nya.



Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Grant me the serenity to accept the things I cannot change

Courage to change the things I can

And wisdow to know the difference

(Nej jag har inte alkoholproblem, men texten betyder så mycket mer ;) )