Vi hade det mycket trevligt..........

2011-06-07 | 23:04:17
Som vanligt var vi varmt välkomna hos Christer och Madelene....
Fantastisk varma, goa människor.


Barnen hade det roligt och sprang runt och lekte.
Extra mysigt var det här inne, även för mamma ;-).....


Mycket lek var det även för pappa :-).................
Efter maten fick vi lära oss göra hemgjord chokladsås till vaniljglassen.
Det var riktigt gott.
3 dl vatten, 3 matskedar kakao, 3 matskedar socker och en halv matsked potatismjöl.
Vad hände med dieten Miltiadis??????
"jag säger ingenting utan min advokat"



Sen skulle naglarna målas..
Bella var envis att pappa skulle göra det.
Ledsen älskling men du får skylla dig själv då du väljer en amatör framför ett proffs ...hahaha...
Det blev mycket färger i alla fall.....


Det var riktigt härligt att vara där.
Dessa underbara människor har varje söndag middag för sina nära och kära och de säger det varje gång...
"Ni är välkomna på middag varje söndag"
Hur go är man inte då?
Jag personligen värdesätter sånt väldigt mycket.
Jag kan ge allt för människor som visar äkta kärlek och godhet...


Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Grant me the serenity to accept the things I cannot change

Courage to change the things I can

And wisdow to know the difference

(Nej jag har inte alkoholproblem, men texten betyder så mycket mer ;) )