Älskar min säng, men......

2011-05-29 | 14:52:31
Då var det dax att bädda nytt.
Jag älskar min säng men jag led nog av hybris när jag beställde den.
Att vända på madrassen (ca 100kg) på denna 210 säng är som ett träningspass.
Varför jag då köpte den?
När jag inte var singel och gick och la mig så fick jag inte plats i min dåvarande 210 cm säng.

Armar och ben från två unga damer (mina änglar) tryckte ut mig i kanten.

När jag beslöt mig att köpa en ny säng så låg dessa bilder i huvudet på mig, :-).
Fyra stycken i säng och ett krig om vem som skulle ha mest av den...
Men min förra säng var 2 st 105cm med hel bäddmadrass och då var lättare att vända på madrassen.

En gång när jag skulle vända på den här madrassen så hamnade jag under den.
Tänk er en arm och ett ben som sticker ut ur madrassen.... hahaha
Jag kan ligga under i en kärleksakt, i en fight...
Men under en madrass....
Där går gränsen!!
Jag fick se till att det aldrig fick hända igen, genom nya brottningstekniker  i madrassvändning ;-).




Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Grant me the serenity to accept the things I cannot change

Courage to change the things I can

And wisdow to know the difference

(Nej jag har inte alkoholproblem, men texten betyder så mycket mer ;) )