Bus & Leklandet 2

2011-05-23 | 22:07:16




Vilken fantastisk dag!
Barnen hade riktigt kul, Angéliques barn var urgulliga och mina barn hade riktigt kul med dem.
Passade på och köpte ett klippkort på Bus & Leklandet för som det ser ut nu så kommer vi vara där ofta.
Tack för den trevliga dagen Angélique och ser fram emot ett träningspass med dig.
Helt fantastisk, den här tjejen tränar varje dag i professionell nivå samtidigt som hon tar hand om barnen och jobbar för att få in levebrödet.
Grym tjej!!
Ja jag gillar att träna med duktiga tjejer, skall man träna ren teknik så är de naturligt begåvade.
Det var som jag tog mitt ex till skjutbanan, det tog inte alls lång tid innan hon var duktig på att skjuta.
De har inga förutfattade meningar, utan bara gör som man ska.
Vi grabbar ser för mycket på filmer och försöker ofta imitera.



Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Grant me the serenity to accept the things I cannot change

Courage to change the things I can

And wisdow to know the difference

(Nej jag har inte alkoholproblem, men texten betyder så mycket mer ;) )