Då vare slut... Idag hade jag utrustat mig...

2011-05-29 | 03:45:50

img_4513 (MMS)

Då vare slut... Idag hade jag utrustat mig med teleskop batongen, skulle inte utsätta mig för samma dilemma som igår.  Han som skulle få för sig och "veva" skulle halta härifrån! Det roliga är att Australiensaren kom ikväll och trodde att jag inte skulle komma ihåg det.  En Trasig kostym och knogar som blöder så fort jag rör på fingrarna. Haha.. Vissa har inga begränsningar på sitt ego. I vilket fall så klarade vi oss bättre ikväll förutom en massa nekande på fylla. "jag ser alltid ut så" "skojar du med mig" "det är mina klackar" "jag har druckit bara två öl " "jag är sjösjuk" Ja ikväll har man hört allt, som vanligt hehe... Skönt med lite socialt umgänge imorgon... Natti natti...


Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Grant me the serenity to accept the things I cannot change

Courage to change the things I can

And wisdow to know the difference

(Nej jag har inte alkoholproblem, men texten betyder så mycket mer ;) )