Imorgon hårdträning, två pass.

2011-05-23 | 22:14:59
Ska börja med att få en PT träning med Mikaela, jag är så tacksam att hon tar sin tid med mig.
För tid har hon egentligen inte, hennes schema brukar vara fullspäckad.
Efter det så är det bara jobba lite, hämta barnen från dagis och på kvällen är det dax för boxning alá Sats med min andra PT, Anton.
Med tanke på att det inte blev träning idag på grund av prioritering av barnens lycka, så blir det bra att ta igen det imorgon.



Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Grant me the serenity to accept the things I cannot change

Courage to change the things I can

And wisdow to know the difference

(Nej jag har inte alkoholproblem, men texten betyder så mycket mer ;) )