"jag körde på en Hora"

2011-05-23 | 22:21:23
En vän till mig berättade att hans farbror var ute och körde när han körde på en hare.
Hans svenska var inte så bra men han fick för sig att man ringer in till 112 och anmäler sånt.
" hej, jag är på (beskriver vart han är) och har kört på en hora (tyvärr så trodde han att hare och hora är samma sak).
Telefonisten får panik när han/hon hör det.
"hur är det med henne, ligger hon kvar på vägen"?
"nej jag har flyttat på henne och hon är död".
"O herre gud vi skickar hjälp omedelbart"
ja ni kan tänka är vad som hände sen!
Polis och ambulans i full fart!
När de kommer på plats så vet de inte vad de skall göra eller säga när det visade sig vara en hare :-).

Japp detta är en verklig historia!!!




Kommentarer;
milena malmros

tack för din kommentar.. :) jag kan inte göra annat än att skratta åt de här inlägget haha :D fan va kul! :D

2011-05-24 kl. 01:41:34
http://milenamalmros.blogg.se/
milena malmros

Tack så mycket ;D snäll du är :)

2011-05-24 kl. 14:24:29
http://milenamalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Grant me the serenity to accept the things I cannot change

Courage to change the things I can

And wisdow to know the difference

(Nej jag har inte alkoholproblem, men texten betyder så mycket mer ;) )