Jobbar hårt, magruterna ska fram!

2011-05-22 | 20:00:14
Det är på gång, har satt ett mål och det skall nås.
Har varit på dem på gymmet att köpa in tyngre Kettlebells.
Köpte 30 st PT timmar till min mor för att Pusha på lite :-).
De har lovat köpa in upp till 32 kg.
Ska träffa Mikaelas naprapat som även är en duktig kostrådgivare.
På måndag skall hon få en skräddarsydd kostprogram och det vill jag också ha.
Våga kämpa,våga förändra!!

Kommentarer;
mikaela

Nu komer jag att bli så himla tvungen att själv få fram magrutorna! Försten dit vetja! ;)

2011-05-23 kl. 00:38:31
http://www.finest.se/mikaelalauren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Grant me the serenity to accept the things I cannot change

Courage to change the things I can

And wisdow to know the difference

(Nej jag har inte alkoholproblem, men texten betyder så mycket mer ;) )