Snart är det dax att ta djupa andetag.

2011-05-27 | 19:49:21
Idag lär det bli tufft på jobbet
Lönehelg i kombination med Elitloppet på >Solvalla.
Det kommer inte vara roligt med all fylla från hela Sverige som inte klarar av att bli nekade.
Stockholmarna har svårt att  klara av det,  hur ska "Anders" från lilla orten vi har "ett ända stoppljus" här.
Har jobbat på Elitloppet tidigare i tre år efter varandra och folk var där för att bli dyngraka än att se loppet.
Jag hoppas jag får bra kollegor på plats.
Min sidekick Mikaela (se hennes invägning HÄR ) ska tävla imorgon och är redan nu på plats för tävlingen.
Jag hoppas hon sopar mattan med ryskan så att vi kan fira det på söndag när vi ska ut.
Önska jag kunnat vara där....
KICK ASS GIRLl!!!

Jag kommer hålla er uppdaterade genom min Iphone om kvällens / Nattens bravader.....

Kommentarer;
mikaela

Haha! Du kommer fixa "bönderna" galant Miltos. Alkomätaren på bara. haha Håll tummarna imorgon så hoppas jag att vi kan fira på söndag. Lämna bilen för champagne ;)

2011-05-27 kl. 20:11:34
http://www.finest.se/mikaelalauren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Grant me the serenity to accept the things I cannot change

Courage to change the things I can

And wisdow to know the difference

(Nej jag har inte alkoholproblem, men texten betyder så mycket mer ;) )