Sömnbrist, smärta och plikten kallar...

2011-05-28 | 16:27:34
Mammas bläckfisk:
Vinäger, krossade tomat, soja, tomatpuré, lök, dill........

Efter det roliga passet kom jag hem och sov 3 timmar.
Kl 07 var det daxs att gå upp och åter igen vara med som figurtant åt ett militärförband.
Vi skulle spela fulla uteliggare som befanns sig på område som militären skulle säkra.
Det tog från att vi var på plats till övningen slutfördes 3 tim i kyla, hunger och trötthet.
När ska jag sluta utsätta mig för sånt??? :-)
De andra skulle vara kvar för övningar där de skulle vara kriminella angripare.
Det roliga skulle börja nu...
Själv kände jag att jag borde prioritera kvällens pass.
Det kommer vara minst lika mycket struligt folk ute som igår.
Måste ta hand om såren, få i mig mat och villa för att orka.

Kom hem, sov lite på soffan, åt lite bläckfisk och rättade till lite av det jag skrev genom mobilen.
Ledsen mina vänner men det blir inte lika bra när man ska blogga med mobilen under press.
Jag hoppas ni har överseende med det :-).

Jag har slutat äta rött kött sen 3-4 veckor tillbaka.
Japp ni som känner mig hörde rätt....hehehe
Blev övertygad att prova ett tag och äta fisk, kalkon,kyckling och annat "vit kött".

Vet inte hur jag ska göra med knogarna, linda in dem eller bara ha plåster.

Ska nu lägga mig igen någon timme innan jobbet.
Ska ut på söndag och vill inte vara så trött att jag missar det roliga med de andra.
Ska kanske ta och lyssna på Mikaela och lämna bilen.
Dessutom så kommer jag kanske ha en överraskning med mig på söndag ;-).
Kommer skriva om det senare....







Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Grant me the serenity to accept the things I cannot change

Courage to change the things I can

And wisdow to know the difference

(Nej jag har inte alkoholproblem, men texten betyder så mycket mer ;) )